Buzzador - Sensodyne

Jag fick hem en låda i går från buzzador. Lådan var fylld med 2 stora tuber samt många flera tuber av tandkrämen Sensodyne. Jag ska prova tandkrämen i 2 veckor och så ska jag dela ut de små tuberna för att se vad även andra tycker om tandkrämen.

Sensodyne är en tandkräm som effektivt ska hjälpa mot ilningar i tänderna. Efter 14 dagar ska man märka en klar förbättring.

Tandkrämen har även följande fördelar:

                         - Skydd mot kariesangrepp.
                         - Stärker tandemaljen. 
                         - Rengör skonsamt.
                         - Finns i sex olika varianter för att passa olika behov.
                         - Bra tandkräm även för familjemedlemmar utan ilningar i tänderna.

Så nu är det bara att börja testa tandkrämen och se vad jag och de jag delar ut provtuberna till tycker.

Vill du också bli medlemm i Buzzador och få tillfällen att testa och dela ut gratis produkter. Använd länken nedan så synns det att det är jag som värvat dig. HÄR

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?