HAPPY NEW YEAR





GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER!!


Har Ni några nyårslöften? Jag har faktiskt inga nyårslöften. För är det inte irriterande när man inser att man inte kan hålla sina löften under årets första månad ens? Något jag brukar ta mig tid till är däremot att fundera över året som varit och samtidigt tänka på vag jag önskar av kommande år.

Vad bär 2011 i sin hand? Ni har säkert alla planer. Och visst är det så att detta år bara ska bli bättre? Fast mina tre bästa år kommer alltid att vara just de år som mina tre vardera barn föddes. Dessa år kommer aldrig att konkurreras ut, vad som än händer!

Postat av: Ingrid

Gott nytt år! Jag har inga nyårslöften iår, för sluta röka gjorde jag i höstas nu :)

2011-01-01 @ 11:10:11
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Linda

Gott Nytt År!! mitt nyårs löfte är att gå ner minst 10kg



Kram linda+-

2011-01-01 @ 11:51:42
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?