Hemtrevligt - Pyssel & Inredning


Jag gillar både inredning och pyssel. Ni förstår att jag blev glad när jag hittade en bok som kombinerar både inredning och pyssel. Boken heter Hemtrevligt – tips och idéer för pyssel hemma och är utgiven av Ica Bokförlag. Det är Anne-Marte Waleur som skrivit boken.


Det är en fin inspirationsbok fylld med idéer för olika projekt att skapa själv. Jag gillar att boken passar både de som pysslat förr och de som aldrig pysslat. Många av modellerna utgår ifrån att man skapar nytt av gammalt. Det gillar jag också. Inspiration till hur man ger gamla saker nytt liv är jag alltid öppen för. En annan stor fördel med boken är att projekten är uppdelade efter rum. På det viset blir det lätt att snabbt hitta det man letar efter.

Det här är en bok jag rekommenderar Er att köpa i sommar, här finns massor av moderna och fina projekt.

Postat av: Karin

Vill bara säga att du har en väldigt fin blogg!

2010-07-13 @ 10:54:41
URL: http://bjorkabloggen.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?