Tävlingen avgjord. Vinnarna av Sverigeklänningarna blev....


VINNARNA BLEV:


-   Mats Lahti med motiveringen: Min äldsta dotter är en riktig tjej och älskar allt vad klänningar och små väskor är. Kan inte en pappa få göra sin dotter lycklig med en Sverigeklänning lagom till midsommar? Att få se lyckan lysa i hennes små ögon då hon öppnar paketet skulle göra hela min helg och är anledningen till att jag vill vinna.

&

- Sofia  med motiveringen: Jag skulle vilja vinna klänningen för att min dotter o hennes mormor skulle matcha så oerhört fint ihop då på midsommerfesten! Åh älskar verkligen klänningen!





GRATTIS..GRATTIS..GRATTIS..GRATTIS till Er båda!




Mats och Sofia var vänlig och maila Er adress samt önskad storlek på klänningen.
Maila på följande adress: [email protected]
Så kommer klänningarna till Er snarast.




TACK till alla som deltog! För dig som vill beställa en Sverigeklänning, hittar du dem HÄR.




Postat av: Olelsi / Nettan

Grattis till vinnarna!!

Själv får man väll kika in på hemsidan och försöka få sambon lika intresserad av den som jag är.

Ha en bra dag!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

2010-06-22 @ 13:15:00
URL: http://olelsi.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?