Dassböcker för hela familjen

Det finns en mängd olika dassböcker. De kan vara rätt så roliga tycker jag. Semic förlag har gett ut dassböcker till hela familjen.



Berts dassbok – nattpass på utedass” är kul för de som gillar Bert. Bert har låst in sig på toaletten för att skriva en dassdagbok och han avslöjar de roligaste och pinsammaste sakerna som han varit med om. Den är fylld av tips, serier mm. Givetvis dyker även Åke, Lill-Erik, värstingen Klimpen och Berts alla tjejer också upp i boken.

Herrarnas krystade dassbok” är boken för alla män, med humor på mäns vis. Historier, klichéer och skämtteckningar finns samlat här . Här finns listan med sanningen om kvinnor, listan på varför öl är bättre än kvinnor, serien Rocky mm.


Damrummet” är humor på kvinnors vis. Roliga citat, listor, serier och teckningar finns samlat här. Här finns listan med 20 tecken på att du börjar bli gammal, 10 orsaker till att Gud skapade Eva, journalgrodor, listan på när du vet att du är mamma, skämt om män mm.


Det är  3 tokroliga böcker. Själv gillar jag ”Damrummet” bäst och jag har suttit och flabbat för mig själv när jag läst den. Men att jag gillar den bäst är nog för att jag är kvinna. För min man kom över ”Mäns krystade dassbok” och han skrattade gott åt den. Skulle jag visa böckerna för någon Bert fantast, skulle han nog välja "Berts dassbok". För alla 3 böckerna är roliga.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?