Mat med vänner Gordon Ramsay

Det har precis kommit en till kokbok (Bokförlaget Max Ström) ifrån Gordon Ramsay. Alldeles nyligen skrev jag om hans tidigare bok – Gordon Ramsay Frisk aptit. Där sa jag att jag kände att jag fick se en ny sida av Gordon. Och det tycker jag att jag fick i även denna bok.

Vi har sett honom på tv som hetsig tv-kock. Nu får vi se hur han är när han lagar mat hemma. Då lagar han på ett helt annat sätt – avslappnat och lekfullt. När han bjuder hem gäster låter han dem delta i matlagningen. Och familjen är också med och hjälper till. Tanken är att matlagning alltid bara ska vara roligt.


Boken innehåller över 100 av hans favoritrecept. Det finns så många fina recept här. Recept på all slags mat. Även den här kokboken har underbara bilder. Bilder som förmedlar känsla av ro, härliga måltider och familjeliv.

 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?