Massa vinnare igen



Nu avslutar jag helt Paddingtonveckan helt. Här kommer vinnarna.


Är du en av de lyckliga vinnarna maila på adress:
[email protected]


- Vinnaren av en egen Paddington nalle samt en Paddington sparbössa allt från Fina små ting - inredning och presenter är: Anna på Grönkulla "Min favorit blir nog sparbössan ändå fast muggarna var också fina."


- Vinnaren av broderikorten från Broderistugan med Paddington är: Josefine
" jag vill vara med och tävla! Vill vinna korten för att de väckte så mycket minnen för mig. Hade en Paddington bok när jag var liten, vilket jag helt hade glömt bort. Så att skicka de korten hade känts väldigt kul! Hade såklart behållt ett själv med... :)"
Postat av: Anna på Grönkulla

Åh, vad glad jag blir! Har mailat adressen :)

2010-10-19 @ 20:38:29
URL: http://annapagronkulla.blogspot.com/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?