Vinnare


En hel del vinnare har utsetts. Är du en av dem. Kontakta mig på: [email protected] 

Vinnaren av:

-Personlig sagobok -
Ulrika Slottner
"Hoppas på tur att vinna Ballerina Princess till min prinsessa Isabella!"

-Presentkort från www.plad.se - Olelsi/ Nettan
"Jag skulle gärna vilja ha den röda pläden med namn osv på, jättefin. Hoppas nu på presntkortet på 500:- en fin gåva till min tös Ingrid."

-LIBRO PRODUKTER. Carola, Per Johansson, Louise


Vinnarna av DVD-filmerna utses ikväll!
Postat av: Olelsi/Nettan

Jisses jag vann ett presentkort, till lilla Ingrid.

Så himla jätte glad..Tack!!



Ha en fin kväll!!



Kram Olelsi/ Nettan i Hälsingland.

2010-10-04 @ 18:03:53
URL: http://olelsi.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?