Vinnare i tävlingen Prince of Persia: The Sands of time


Det har varit avslut på en tävling här på bloggen. Förstår att Ni har väntat på att få se vilka som vunnit. Tävlingen avslutades igår. Här är de lyckliga vinnarna. GRATTIS!


-Anna L är vinnaren av en Dvd-film, en T-shirt st L och anteckningsboken.
"En film för att sätta guldkant på hösten är vad vi behöver."


-
Cattis är en vinnare av en Dvd-film och en T-shirt st M.
"jag skulle vilja vinna filmen så jag och min pojkvän har något kul att se för istället för alla tjejfilmer han tycker jag köper ;) tror han skulle uppskatta en film som är lite mer action..."


-
Linda är vinnare av en Dvd-film och en T-shirt i st S.
"Vill absolut vara med och tävla och jag hoppas att jag vinner för jag ska opereras i mitten av oktober och kommer att bli sängliggandes några dagar så då vore det toppen med lite nytt att titta på :)"


Vinnarna maila mig Er adress på mail: [email protected]
Postat av: ingrid

Grattis till vinnarna! :)

2010-09-27 @ 08:03:39
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh va roligt tusen tack :)



Kram Linda

2010-09-27 @ 09:50:12
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?