Boktipset - virka glada amigurumis, söta skapelser och praktiska prylar


Riktigt populärt har det blivit att virka amigurumis. Ni vet de söta små figurerna. Bonnier Carlsen har släppt en hel serie med amigurumismönster. Nu har en tredje del kommit, Virka glada amigurumis – söta skapelser och praktiska prylar. De två andra böckerna i serien är, Virka amigurumis och Virka roliga amigurumis. Roligt med en till bok med nya spännande mönster. Även denna bok är väldigt pedagogisk med fina bilder. Här finns grunderna, tydliga beskrivningar och alla mönster är indelade efter svårighetsgrad. Här hittar du mönster till en panda, rymdmobil, broscher och mycket mer. Boken är ett måste för dig som gillar att virka. Själv är jag sugen på att göra rymdmobilen till min son.

 

 




Antal solar: 5 av 5

 

 

 

 

Postat av: jenn

Hejsan!

Jag provar att hitta vinnaren av "Trassel" men tycks inte lyckas! Kan du beratta vem som vann!

Ha en riktigt trevlig dag!!!

2011-07-07 @ 14:13:32
URL: http://barbados.blogg.se/
Postat av: My

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 06:28:58
URL: http://djurförsäkring.net
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?