Nickes godnattbok - Fin godnattsaga för de minsta

Nickes godnattbok

Nyligen skrev jag att jag läst Nicke på Zoo (Rabén&Sjögren). En pekbok för de minsta barnen. Nu har jag även läst den andra pekboken i samma serie. Den heter Nickes godnattbok (Rabén&Sjögren) Jag tycker att både böckerna är fina. Jag gillar Nicke Nyfiken. Dessutom stimulerar böckerna de minsta barnen med färg, form och former.


Det är tid för Nicke att sova. Till drömmarnas land ska han åka. Dröm att du kan simma som en fisk och att du någon gång får flyga luftballong.


Boken är fin och passar att ha som godnattbok för din baby. Avslutningsorden
Dröm och sov mjukt och gott. Kram och godnatt min lilla skatt är fina "sov gott ord".

 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?