En vinnare


Vinnaren av presentkortet från SumoPix är:

 Hanna Nystrand

Med motiveringen:
Har ett familjefoto som jag enda sen det togs drömt om att göra till en canvastavla. Min familj är splittrad, har en mamma och syster i Skåne, en pappa i Jönköping, en bror i Norrahammar, en syster i Nässjö så det vore guld om jag kunde ha hela familjen samlad på en tavla i min lägenhet så jag kan se dom varje dag! Vore den perfekta julklappen då jag inte träffar alla i jul, min mamma blev tvungen att jobba och det är tyvärr tredje julen i rad nu. Skulle bli så otroligt glad!


Grattis Hanna! Nu kan du göra din canvastavla som du drömt om. Maila mig på adressen:
[email protected]

Postat av: Hanna Nystrand

Tusen tack.. Gladare kan jag inte bli! Har mejlat dig nu..



Många Kramar Hanna

2010-12-19 @ 12:18:22
URL: http://h88.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?