IQ Träning


Omslagsbild: IQ-träning


Boken IQ-träning är en rolig presentbok. En bok som utmanar din intelligens. Här finns hela 333 tankenötter som tränar tankeförmågan. Vissa av gåtorna kräver kunskapen att känna igen abstrakta mönster och andra kräver matematiska kunskaper. Gemensamt är dock att alla tränar ditt logiska tänkande och att det är roligt och underhållande. En bok att ge bort i present eller att sitta med under mellandagarna.

 

Postat av: Märta

Jag måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 02:22:24
URL: http://gravidforsakring.net
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?