Roligt att sticka

Roligt att sticka är en bok av Malin Larsson. Det är en stickbok som passar nybörjaren men även den som vill lära sig sticka. Här finns nämligen grunderna till stickning beskrivet. Och det finns mönster till enkla och roliga saker att sticka. Här finns mönster till pannband, pennfodral, mössa, benvärmare, filt, sjal, halsdukar, kuddar, katter, halsband, armband, väskor och en kjol.

Den här stickboken är jätte fin. Projekten är roliga, fina och lätta. Många bilder och tydliga beskrivningar. Boken passar jätte fint till vuxna men även lite äldre barn. Själv har jag letat efter mönstret till stickade katter länge och så hittar jag det i den här boken. Kul. Så ett kommande projekt för mig kommer att bli en hel rad med stickade katter till mina barn.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?