Hello Kitty och boken om mig

Det finns ett stort utbud av olika fyll-i böcker för barnets första år. Egmont Kärnan har gett ut en bok för alla som förälskat sig i Hello Kitty.


I
Hello Kitty och boken om mig finns plats att dokumentera hela ditt barns första år. Plats finns för egna fotografier, urklipp och kuvert för att lägga minnen i. Gott om utrymme finns även för att skriva ner minnen och fakta. Det finns utrymme för att skriva om tiden före, tiden i magen och förlossningen. Vikt- och längdkurvor och allt det viktiga som sker under första året, första steget, första tiden hemma, första maten, första mjukisdjuret och första leendet.


Jag har tre barn och har fyllt i liknande böcker till alla mina barn. Genom åren har jag tittat i många liknande böcker. Det jag gillar speciellt mycket med den här är att det finns gott om plats för egna fotografier. Annars är det ofta så att man inte rymmer alla bilder man vill. Sedan finns det även gott om plats för att skriva om egna minnen. Det brukar också vara trångt med utrymme för egen text i såna här böcker. Så plus för det. Sedan är boken fylld med Hello Kitty bilder – perfekt för den som gillar Hello Kitty och hennes kompisar.


Det här är en fin bok att ge bort i present, som dop-, eller födelsepresent!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?