Om jag kunde drömma - den grafiska romanen del 1 av 2


Som Ni märkt har jag haft tema Twilight. Boken Om jag kunde drömma - den grafiska romanen del 1 av 2 får avsluta temat. 

Om jag kunde drömma den grafiska romanen
 är skriven av Stephenie Meyer och utgiven av B/Wahlstöms, precis som de andra böckerna. Men det är Young Kim som gjort de grafiska bilderna i denna serietolkning med både bilder i färg och svart-vitt. 
 
Young har gjort ett jätte fint arbete. Bilderna är vackra. Miljöbilderna stämmer med beskrivningarna från boken.

De som gillar serier kommer att gilla detta. Jag tror att den både kan locka de som gillar Twilight samt de som gillar serieberättelser.

Det kommer även att komma en del två i denna tecknade utgåva.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?