Vimplar till barnrummet


Jag har sytt en vimpel i grön färgskala. Den är tänkt till ett pojkrum men passar lika bra till ett flickrum tycker jag. Sydde tidigare en vimpel i rosa färgskala.








Att sy vimplar är enkelt och roligt. Samtidigt är det ett lätt sätt att sätta personlig prägel på ett rum. Vill du sy egna vimplar? Mönstret jag använde hittar du här.



Alla tyger som jag använt till vimplarna är från Barntyger.se. Det behövs inte mycket tyg för att sy vimplar. Det som är spännande är att välja tyger och matcha mönster och färger precis som man själv vill. Extra fint tycker jag att det blir om man matchar med sängkläderna och övriga färger i rummet.





Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vad snyggt det blev!! =D

2010-12-28 @ 23:28:05
URL: http://eimk.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?