Buzzador

Hos Buzzador kan man bli medlem och få hem nya produkter. Det kan vara alla möjliga sorters produkter. Jag har varit medlem hos dem ett bra tag och fått testa på en hel del kampanjer. Exempelvis mat, skönhetsprodukter, filmer mm.

Vad åtar man sig:

- Att för olika företag testa olika produkter - man väljer själv om man vill tacka ja till de kampanjer man blir erbjuden.
- Efter genomförd kampanj där man testat produkten samt berättat om den för vänner,kolleger mm. lämnar man en rapport om vad man tycker.

ALLT ÄR HELT GRATIS!

Vill du bli medlem genom att jag värvar dig så skicka ett mail till mig så skickar jag dig en länk.

Just nu väntar jag på att få hem produkttester för att testa tandkräm.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?