Boktipset - Baka i långpanna


Det går snabbt och är enkelt att baka i långpanna. Jag har saknat bra recept för att det men nu har jag hittat en bok fylld med såna recept. Boken Baka i långpanna skriven av Ann-Kristin Hallgren är precis den boken jag saknade. Nu kan jag lätt baka när det ska bakas till skolan, barnens aktiviteter, kalas eller bara till en vanlig dag. Ann-Kristin har samlat sina bästa recept. Här finns både klassiker och nyare recept. En bok jag kommer att ha mycket nytta av.

 

 

Postat av: TUMADRE

Dymon köpte jag på Granit, men den finns på Clas Ohslon också.

2011-07-24 @ 18:44:57
URL: http://tumadres.se
Postat av: Anonym

Vilken bra bok! Skulle jag kunna behöva :)

2011-07-31 @ 17:26:42
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?