Loppis på landet

En rolig sak på sommaren är alla gårdsloppisar som man kan passa på att besöka. Vi har besökt en som låg på en jätte mysig gård. Blev lite olika gamla burkar och så ett fat.


Fatet som fick följa med oss mycket av nostalgi skäl. Minns att min mormor dukade med ett likadant när vi kom på middagar hos henne. Gillar även fatets retro känsla.  Med vitt porslin till, tror jag det kommer att bli fint till dukningar. (Fatet kostade 30:-)
 


Charmig äldre plåtburk. Med följde också ett glas till locket. Gillar att blanda gammalt och nytt. Sedan blev det även en stor rund plåtburk i grönt (10:-) som jag ska förvara mina garner i. En smått rostig plåtburk med blommor som var fylld med olika vattenfärger (5:-) och en stor plåtburk som hade två våningsplan, fylld med gips och gipsformar (20:-)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?