Nytt laptop skin till min laptop


Jag var less på min laptop. Kände att jag ville göra något nytt med den. Så jag surfade runt och hittade butiken Laptop-skydd.se.  Där kan man välja mellan massor av olika fina laptop skins. Jag valde ett i läder. Men de har för alla olika smaker och stilar. Ett laptop skin är en självhäftande vinyl dekal avsedd att fästa på utsidan av bärbara datorer. På så vis ger man snabbt och lätt datorn ett nytt utseende och även i viss mån ett skydd mot repor.  


Bilderna lånade från Laptop-skydd.se



Montering: Det var väldigt lätt att fästa laptop skinnet på datorn. Eftersom min skärm är liten, klippte jag ut den storleken jag behövde ur det medföljande arket. Sedan tog jag bort skyddspapperet på baksidan och tryckte fast laptop skinnets självhäftande sida. Jag fäste även en bit vid tangentbordet.


Resultat:
Jag är väldigt nöjd. Laptop skinnet sitter ordentligt. Känns hållbart och snyggt. Produkten rekommenderas.




Före bild: Min tråkiga laptop.





Efter bild: Min Laptop med nytt laptop skin.






Tack, Laptop-skydd.se för mitt fina laptop skins!

Postat av: jenn

Tänk vad stor skillnad det kan göra! dn ser verkligen frächare ut! Skit snyggt!

Jag undrar vem som vann tävlingen med Petshop!?

Och sist men inte minst ville jag tippsa dig om en tävling jag har på min blogg! Du hittar den här:

http://barbados.blogg.se/2010/august/min-forsta-tavling.html

2010-08-16 @ 19:03:23
URL: http://barbados.blogg.se/
Postat av: Annie

Tok snyggt.

Fundera på hur sitter skinet sitter fast egentligen? Ingen risk att det ramla av?

2010-08-17 @ 00:51:09
Postat av: Krånglig&Konstig

Hejsan! Voodollen jag vann hos dig kom idag! Den var supersöt! Tack så mycket ^^

2010-08-17 @ 12:35:38
URL: http://krangligochkonstig.blogg.se/
Postat av: BOKHUNGER

ANNIE: Laptop skinet är självhäftande på ena sidan. Man trycker fast den självhäftande sidan. Det sitter jätte stabilt. Ingen antyden alls till att det ska börja gå upp. Då har jag ändå haft med mig datorn i väskan etc. Toppen produkt tycker jag!

2010-08-17 @ 16:11:16
Postat av: Anonym

JENN: Vinnaren i Petshop tävlingen är utsedd. Ikväll kommer ett inlägg om vem vinnaren är.



KRÅNLIGT&KONSTIGT: Vad roligt att du gillar vinsten. Jag tycker också att de är fina. Själv valde jag en doktor.

2010-08-17 @ 16:13:37
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?