Vinnarna av dvd-filmerna med Prinsessan och grodan är...


©Disney



Nu är tävlingen avsludad och tre lyckliga vinnare är utsedda.


Följande är vinnarna av Disneyfilmerna med "Prinsessan och grodan":


1.     Veronica - mamma till Theo

Åh jag skulle gärna vilja vinna den här filmen. Har sett reklam och läst om den men aldrig fått tillfälle att se den. Den verkar så himla mysig! Så jag håller tummarna för att en sådan kommer hem till oss!

2.    Anna panna

Jag samlar på Disney filmer o skulle gärna vinna denna till samlingen. Tipsar vännerna.

3.   Mirre

Här har det bara regnat i flera dagar och barnen och jag börjar bli otåliga.
En härlig Disney-film är precis vad vi behöver

Postat av: Veronica - mamma till Theo

Åh vad kul att jag vann =)

Ska jag maila dig? Eller mailar du mig?

2010-08-02 @ 20:40:12
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/
Postat av: Bokhunger

BOKHUNGER:



Jag kontaktar vinnarna via mail. GRATTIS!

2010-08-02 @ 21:00:46
URL: http://bokhunger.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?