Att finna kärleken

Spraydate

Är du en av de som provat att hitta kärleken via Svenska dejtingsajer ? Det blir mer och mer vanligt att träffas  via olika sajter. Man hör fler och fler människor prata om hur de träffat varandra på nätet. Jag vet flera som träffats på det viset. En vanlig sajt att träffas via är spraydate. Där finns över 800.000 registrerade medlemmar. Där kan man chatta, se foton och leta efter personer med samma intressen. Världen och tiden förändras, så är det. Jag tror att sådana här sidor och liknande kommer att öka.

Postat av: Carola

Hej! Tänkte bara säga att jag vill ge er en Cherry on Top-award! Ni kan läsa mer på min blogg.

2010-11-17 @ 18:53:59
URL: http://www.barnboksbloggen.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?