Kärleksmums 101 söta favoriter


Ett riktigt bra boktips är Kärleksmums 101 söta favoriter (Semic Bokförlag) Boken är estetiskt tilltalande med mysiga och hemtrevliga bilder. Dessutom bjuder boken på inte mindre än 101 smarriga recept på godsaker.



Här finns alla möjliga recept på gottesaker. Bakverk, efterrätter, glassar och julgodis. Här finns så mycket smarrigt och inspirerande så jag tror jag skyndar mig att lägga undan boken innan jag vill sätta igång att baka vartenda recept genast.



Författarna till boken, Emma Hamberg och Anette Rosvall, har gjort en fullträff tycker jag. Köp boken!



Postat av: Carolina

Den boken fick jag i present - helt underbar är den! :-)



Tänkte... Tingeling-filmen som jag vann hos dig, när kommer den? Ha en trevlig helg! kramar

2010-10-15 @ 20:28:46
URL: http://carolina1979.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?