Personliga sagoböcker från Sagobella.se







Det damp ned ett roligt paket i brevlådan i fredags. Ett paket från Sagobella.se. Du hittar deras butik här. Paketet innehöll två personliga sagoböcker, Batman och Den lilla sjöjungfrun.


När man köper personliga sagoböcker från Sagobella.se kan man lägga till barnets namn, ort, ett par vänner och en personlig hälsning. Allt detta vävs in i historien och blir väldigt lyckat. Jag har aldrig tidigare läst någon personlig sagobok. Jag ser fram emot att läsa fler varianter. Den här varianten rekommenderar jag. Fina bilder och många personliga detaljer att välja till.



Imorgon avslutas min tävling där du kan vinna en sagobok från Sagobella.se Passa på att delta. Tävlingen avslutad!




Personliga barnböcker




Personlig brodyr barn - Sagobella
Personliga barnböcker, Personlig brodyr, Sång-CD med barnets namn, Personliga nappar

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?