Vinnarna i Mumin tävlingarna


Vinnarna av Muminböckerna är:



- Boken Hur gick det sen? : boken om Mymlan, Mumintrollet och lilla My vinner Sanna

"Jag är gärna med och tävlar och min bästa Mummin bok är "Prinsessan Snorkfröken" som jag ofta fick höra som barn och har kvar i bokhyllan än i dag att läsa för min dotter."


- Böckerna Mumins lilla bok om ord och Var är lilla My? vinner Emelie, mamma till Elliott o gravid med nr2


"Författaren heter Tove Jansson"




Maila mig Er adress:
[email protected] Så kommer Era vinster snart.




Postat av: Sanna

Tack så otroligt mycket! Min lilla flicka här hemma kommer bli otroligt glad. Har mailat mina kontaktuppgifter till dig nu.



Kram Sanna

2010-10-16 @ 00:35:18
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?