Webbshopping


Internetshopping är vanligt idag. Jag handlar också mycket på internet. Mer än vad jag trodde att jag skulle göra för bara ett år sedan. Jag har upptäckt fördelarna med webbshopping.

Det finns tre stora fördelar tycker jag. För det första – ökat utbud. Plötsligt får man tillgång till alla produkter och de flesta affärer. Att man saknar utbud i sitt närområde spelar inte längre någon roll. För det andra – slippa stressa. Handlar jag i webbshoppar kan jag själv välja när det passar mig att leta efter prylar. Jag behöver inte längre styras av butikernas öppettider och på så vis kan jag välja tillfällen när jag i lugn och ro kan titta runt efter det jag söker. Exempelvis när barnen sover. För det sista – priset. Jag har faktiskt märkt att produkterna många gånger är lite billigare i webbshopparna, än vad man kan hitta de för i butikerna.


Idag har jag provat att köpa det mesta via nätet. Barnkläder i mängder, inredningsprylar, smycken, leksaker och roliga presenter som jag aldrig skulle ha hittat på hemmaplan. Jag har faktiskt ingen dålig erfarenhet från ett köp i en webbshop. Ofta går det väldigt enkelt och smidigt och paketet har kommit hem till mig förvånansvärt fort. Nu när vi går mot jul kommer jag garanterat att ”klicka hem” en hel del julklappar. Allt för att slippa julstressen. Det gjorde jag förra julen också och det underlättade mycket. Så så blir det i år också.

Postat av: Tant Kim | Design

Tack så mycket. :D Jag är riktigt nöjd. :D

2010-10-08 @ 18:30:07
URL: http://tantkim.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?