Ingrid träffar djuren av Katerina Janouch



Böckerna om charmiga och urgulliga Ingrid är bara underbara. De får Ni inte missa! Ingrid träffar djuren är inget undantag.


Ingrid har tråkigt. Det är inte roligt att leka längre. Hon saknar alla djuren. Var är de? Ingrid bestämmer sig för att leta rätt på dem. Snart hittar hon katten, kaninen, hundarna, ankorna, korna, lammen och några fler. Ingrid guidar oss genom djurriket. Vi får möta våra vanligaste djur och några ovanliga.



Böckerna om Ingrid beskriver spännande vardagsäventyr. Perfekta för målgruppen. Läs!




Titel:
Ingrid träffar djuren
Författare: Katerina Janouch
Förlag: Bonnier Carlsen
Utgiven: 201008

Postat av: ingrid

Jag får en ny Ingrid-bok varje jul :) Dom är himla söta!

2010-09-30 @ 07:41:36
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Olelsi/ Nettan

Hallå där!!

De böckerna måste jag bara köpa till min Ingrid, så skojigt att läsa dem för tösen min.



Kram Olelsi/ Nettan i Hälsingland

2010-10-01 @ 19:58:28
URL: http://olelsi.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?