När sommarpratarna startar är sommaren här.


Glad sommar och lata dagar i solen önskar jag Er mina läsare.


Den 25 juni kör årets sommarpratare igång. Då är sommaren väl verkligen kommen? P1 bjuder på 58 sommarpratare i sommar. Vilka ska Ni lyssna på? Jag har mina favoriter. Sen får jag se om de lever upp till förväntningarna. Sedan finns det många "kanske" . Får se vad jag hinner lyssna på. På sommaren ska man väl inte ha några måsten!



Dessa ska jag försöka lyssna på:



25/6  Mark Levengood, programledare, författare
27/6  Clara Lidström, bloggaren Underbara Clara
29/6  Timbuktu, artist
2/7  Henke Larsson, f.d. fotbollsproffs, fotbollstränare
13/7 Dilsa Demirbag-Sten, journalist, författare
23/7  Babben Larsson, komiker
30/7 Helena Bergström, skådespelare, regissör
31/7 Barbro Lindgren, författare
3/8  Alice Bah Kuhnke, Hållbarhetschef ÅF
15/8 Ubah Musse, student, skådespelare
19/8 Petra "September" Marklund
21/8  Leif GW Persson, kriminolog, författare




Vill du testa dina kunskaper om sommarpratarna. Kan du göra ett test. Klicka
här!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?