Sommarbukett








Man vet att det är sommar när ängsblommorna står i full blom. Vackert är det med ängar fyllda av blommor i olika färger och former. Jag stannade till och plockade några blommor till en bukett. Grunden i buketten är blåklockor. Min  favorit bland ängsblommorna.  Sedan satte jag blommorna i ett glas/ljusstake från Ikea.

Tips:
Tänk på att du inte bara måste sätta dina blommor i en vas. Det kan bli lika fint i ett glas, ljusstake mm.

Postat av: Carola

Hej!

Jag undrar vilka som vann Disney-filmerna?

2011-06-27 @ 17:23:45
Postat av: Pernilla W

Vilken underbar bukett =)

Tänkte också kolla vem som vann filmen Trassel som du lottade ut?

År så nyfiken...

Pernilla W

2011-06-30 @ 22:22:16
Postat av: Victoria B

jag håller med föregående talare, vem vann?

2011-07-07 @ 00:05:26
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?